© 唔係菠蘿包

Powered by LOFTER
  • “菠萝油王子呢个故事…”

“菠萝油王子呢个故事…”
by 何崇志

“菠萝油王子呢个故事…” - 何崇志

从前有个小王子,佢懵懵下。 

有一日,佢老师一个唔觉意将佢变咗个懵包。 
之后佢懵懵吓,中意咗个小公主。 
之不过又懵懵吓,唔知咩事咁又散咗。

母后见王子懵上加懵。 
啉住系时候俾佢出外面世界走吓,散心兼学嘢。 
负责导游嘅呢,系一个佬。 

佢有好多蛋挞,仲有好多道理。 
都係准备俾王子上路食嘅。

“正所谓小心駛得万年船啊。” 

有一日,王子“队”咗两件蛋挞; 
又有一日,王子“队”呱咗个佬。

“唔系卦。。。” 

“一时唔觉意喈。” 

最后蛋挞变咗做王子。 
道理始终是道理。 

而王子懵咗一轮,又懵多一轮。 
最后距变咗个懵佬 。

“妈妈啊,不如讲Harry Potter啊。”

“不孝啊你!” 


其實我唔係菠蘿包

我係菠蘿油王子←講笑←

我一D都唔懵←

我靚仔又醒扒←

其實我……只係鐘意食菠蘿包←

发表于2014-03-19.23热度.